• 25-08-2010, 23:13:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Telefonun yanında sadece 1 gb hafıza kartı gönderilecektir. Telefonu babam kullanıyordu temiz kullanılmış. Kullanmaya bağlı kılcar çizikler vardır onlarda resimde belli olmaktadır. Telefon orjinal olup sadece orta tuş takımı değişmiştir. Cihazın özelliklerini çoğu arkadaş biliyordur. Bilmeyenler için aşağıda cihazın özelliklerini belirttim.

    Alacak arkadaşa şimdiden hayırlı olsun.

    İstenilen Fiyat: 240 TL







    Ana Özellikler
    Bağlantı Özellikleri : Bluetooth - Gprs - Edge - Hscsd - 3G - Usb - Wap .
    Dijital Kamera Çözünürlüğü : 3.2 MP .
    Bekleme Süresi : 310 Saat .
    Konuşma Süresi : 360 Dakika .
    Multimedya Özellikleri : Entegre Dijital Kamera - Polifonik Zil - MP3 - FM Radyo - Medya Oynatıcı - Görüntülü Görüşme .
    Telefon Özellikleri : Eller Serbest - Titreşim - Ses Kaydı - Sesli Arama - Uçuş Modu - Bas Konuş .
    Teknik Özellikler Dijital Kamera Zoom : 8 x .
    SAR (Özel Emme Oranı) : 1.10 .
    Video Kayıt : Var .
    Video Oynatma : Var .
    Sesli Video Kayıt : Var .
    Ekran Ekran Ölçüsü : 240 x 320 Piksel .
    Ekran Tipi : TFT - 16 Milyon Renk .
    Hafıza Telefon Hafızası : 20 MB .
    Arttırılabilir Hafıza : Var .
    Görünüm Telefon Tipi : Kızaklı .
    Boyutlar : 96.5 x 46.5 x 16.4 mm .
    Ağırlık : 125 gr .Renk : Siyah
    Diğer Özellikler Mesajlaşma Sistemi : SMS - MMS - E-Mail .
    Data Formatları : Wap 2.0 - xHTML - HTML .
    Organizer Özellikleri : Alarm - Ajanda - Saat - Adres Defteri .
  • 26-08-2010, 01:07:43
    #2
    Hayırlı satışlar, fiyatı uygun. Tuş takımı saplam çelik kasa telefonda zaten en çizilmeleri önlemek zor oluyor. Bende siyah rengini kullanıyorum gerçekten sağlam ve güzel bir telefon. Kaç kere düşürdüm vallahi 2 senede telefonun benden çekmediği kalmadı ama hala sorunsuz çalışıyor. Alacak arkadaşlara öneririm.
  • 26-08-2010, 01:19:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Güzel telefon alan ve satan arkadaşlara hayırlı olsun
  • 26-08-2010, 10:09:04
    #4
    yorumlarınız için teşekkürler. ARkadaşın dediği gibi gerçekten sağlam telefon. Kılcal çizik dediğim zaten kasasında yok sadece tuş takımında var. Oda göze batmayacak şekilde zaten resimde belli oluyor.
  • 26-08-2010, 20:43:32
    #5
    Satış devam etmektedir.
  • 26-08-2010, 21:00:20
    #6
    gittigidiyora at orda bu telefonun meraklıları çok daha yüksek bi fiyata satabilirsin. Hayırlı satışlar...
  • 27-08-2010, 20:29:25
    #7
    Konu Güncel.
  • 27-08-2010, 20:39:48
    #8
    hayırlı satışlar.....güzel ve temiz bir telefon
  • 27-08-2010, 21:47:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat oldukca uygun başarılı bir model.