yorumlarınız için teşekkürler. ARkadaşın dediği gibi gerçekten sağlam telefon. Kılcal çizik dediğim zaten kasasında yok sadece tuş takımında var. Oda göze batmayacak şekilde zaten resimde belli oluyor.