• 28-08-2010, 16:29:38
    #28
    arkadaslar etik olmayan birsey yok ben teklifimi yaptıktan sonra pm attı arkadas satısı erken sonlandırmak istiyorum diye bende siz bilirsiniz dedim yapılan teklifler bu olaydan sonra gerçeklesti bunde etik olmayan birsey görmüyorum ben ama polemigede girmeyecegim çok istiyorsanız buyrun alın
  • 28-08-2010, 18:10:12
    #29
    _VbMaster_:Sizinle görüştüğü zaman satılmıştır diye veya revize edilmiştir diye post geçilebilirdi.
    Hiç olmazsa gereksiz yere post atmıs olmazdık...

    Neyse Hayırlısı Olsun.
  • 28-08-2010, 18:57:58
    #30
    vbmaster 'e satılmıştır vakit bulamadığımdan konuya yazamadım.
  • 28-08-2010, 19:03:46
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    NETZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbmaster 'e satılmıştır vakit bulamadığımdan konuya yazamadım.
    elinizde başka var mı hocam?
  • 28-08-2010, 19:07:36
    #32
    malesef şuan yok
  • 03-09-2010, 20:50:03
    #33
    Arkadaş ödeme geçmemiştir. - itrader kullanacaktır. almak isteyen konu altına yazabilir.
  • 04-09-2010, 01:17:53
    #34
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    son fiyatı pm atabilir misin lütfen?
  • 04-09-2010, 13:39:53
    #35
    pm atılmıştır diğerleri içinde yazayım son fiyat 38 TL'dir.