• 27-08-2010, 14:41:00
    #19
    Hocam satış devam ediyor mu?
  • 27-08-2010, 17:21:03
    #20
    konu sahibi herhagi bi bilgi verecekmi?
  • 27-08-2010, 18:08:39
    #21
    39 ytl talibim.

    Satılmadıysa ve Uygunsa Pm bekliyorum
  • 27-08-2010, 19:06:09
    #22
    aynısından bende var ses kalitesi süper 99 tl ye aldım daha 1 ay önce tavsiye ederim fiyat gayet uygun.
  • 27-08-2010, 19:09:50
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet 2 gün doldu konu sahibinden açıklama bekliyoruz.
  • 27-08-2010, 20:09:39
    #24
    Arkadaşlar ürün _vbmaster_ kalmıştır.
  • 28-08-2010, 01:48:55
    #25
    açık artırma yapıyorsunuz .özelden satıyorsunuz açıklama yapmıyorsunuz . bekletiyorsun. kaç parada kaldı ondan bile haberimiz yok . etik bir davranış ve ticaretmi sizce?
  • 28-08-2010, 01:52:12
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ürün neden en yüksek teklif veren arkadaşa satılmadı acaba, ayrıca başka var mı elinizde bu üründen?
  • 28-08-2010, 01:55:25
    #27
    bu yaptığınız satış ahlakına uymaz.