Merhabalar;
Dealextreme Sitesinden Birkac Sey Siparis Etmek Istiyorum.
Daha Once Bu Siteden Urun Alan Arkadaslar Bana Ulasirsalar Sevinirim.
Traderi Yuksek ve Istanbulda Oturmasi Tercih Edilmektedir.
Dealextreme Alisveris
3
●368
- 22-08-2010, 07:05:26Üyeliği durduruldu
- 22-08-2010, 07:22:02Hocam kafanız mı güzel yoksa benim mi iyi kafam var?
Simdi yardım istiyorsunuz ama karşı taraf neden yüksek itrade sahibi olmak sorunda?
Eğer itrade düşük yaparsanız yardımcı olurum ayrıca siz sorunuzu buradan sorun yada özel mesaj attın kalabalık olmasın diye gün içinde size geri dönüş yaparım eğer yatmadı ise. - 22-08-2010, 07:43:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sanirim arkadas yardimci olacak kisinin urunu getirtip, sonra gidip kendisi almak istiyor. Bu nedenle ustteki aciklamayi yazmis.
Ayrica,
daha once bircok kez dealextreme yi kullandim. Ucretsiz kargo olmasi buyuk bir arti ancak 2 ayda gelen urunum de oldu... 2 haftada da...
Iyi gunler. - 22-08-2010, 07:44:49Üyeliği durdurulduOncelikle Uslubunuz icin Tesekkur Ederim Cok Guzel Cevap Yazmissiniz. (:HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burasi Alisveris Kategorisi ve Bende Alisveris Yapmak Istiyorum.
Traderi Yuksek Isteme Sebebim Bu Alisveris Sitesinde Arkadasin Benim Yerime Alisveris Yapmasidir.
Cunku Oncelikle Parayi Yollamam Gerekecek ve Urun Uzun Zaman Sonra Elimde Olacak Yani Guven Acisindan Istanbulda Olmasini ve Traderin Yuksek Olmasini Istedim.
Umarim Aciklayici Olmusturum.