HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kafanız mı güzel yoksa benim mi iyi kafam var?

Simdi yardım istiyorsunuz ama karşı taraf neden yüksek itrade sahibi olmak sorunda?

Eğer itrade düşük yaparsanız yardımcı olurum ayrıca siz sorunuzu buradan sorun yada özel mesaj attın kalabalık olmasın diye gün içinde size geri dönüş yaparım eğer yatmadı ise.
Oncelikle Uslubunuz icin Tesekkur Ederim Cok Guzel Cevap Yazmissiniz. (:
Burasi Alisveris Kategorisi ve Bende Alisveris Yapmak Istiyorum.
Traderi Yuksek Isteme Sebebim Bu Alisveris Sitesinde Arkadasin Benim Yerime Alisveris Yapmasidir.
Cunku Oncelikle Parayi Yollamam Gerekecek ve Urun Uzun Zaman Sonra Elimde Olacak Yani Guven Acisindan Istanbulda Olmasini ve Traderin Yuksek Olmasini Istedim.
Umarim Aciklayici Olmusturum.