Alınık Netbook yada Notebook
23
●1.667
- 16-08-2010, 16:39:47Üyeliği durduruldu
- 16-08-2010, 16:54:54Üyeliği durdurulduLG X110-A7M3F3 1.6GHZ 1GB 160GB XP 10 SİYAH

CPU Cinsi - Hızı Intel® Atom® N270 İşlemci - 1.6 GHz , 533 MHz , 512K Cache
Ekran Boyu Boyut : 10" - Çözünürlük : 1024x600 piksel
Ekran Tipi TFT LCD
Ekran Kartı Intel® GMA 950 - 128 MB (Paylaşımlı)
Bellek1 GB
Bellek Tipi DDR2 - 667 MHz
Sabit Disk 160 GB - 5400 rpm
Ses Dahili Stereo Ses - SRS WOW HD, SRS TruSurround XT
Net workKablolu : 10/100 Mbps Ethernet
Kablosuz : 802.11 a/b/g/NIC
Port 3xUSB 2.0 , VGA , Kulaklık Çıkışı , Mikrofon Girişi
Pil Ömrü 3.5 saat pil ömrü (Yaklaşık - Kullanıma Bağlıdır) 3 cell
Web Kamera: 1.3 MP
Kart Okuyucu: 4-in-1 (SD, MMC, MS, MS pro)
Boyut: 261.8 x 180 x 19~31 mm
Klavye: Türkçe Q Klavye
- Intel® ATOM™ İşlemci
- Orjinal Windows® XP Home
- 10” geniş LCD ekran
- Super hafif, 1.19 kg
TTnet kampanyasından 29,90 TL X 24 taksitle almıştım aşağı yukarı 1 yıl oldu ama sadece son 1 aydır kullanıyorum. Laptop bi türlü kullanamıyorum masaüstüm bozulduğu için monitör ve kablosuz klavye mouse ile masaüstü gibi kullanmaya başladım
satıp masaüstü almak için çantası ile birlikte kargo size ait 400 liraya verebilirim.
- 16-08-2010, 17:02:30Üyeliği durduruldu[/SIZE] TTnet kampanyasından 29,90 TL X 24 taksitle almıştım aşağı yukarı 1 yıl oldu ama sadece son 1 aydır kullanıyorum. Laptop bi türlü kullanamıyorum masaüstüm bozulduğu için monitör ve kablosuz klavye mouse ile masaüstü gibi kullanmaya başladım
satıp masaüstü almak için çantası ile birlikte kargo size ait 400 liraya verebilirim.
[/QUOTE]
Siyahmı beyaz mı birde Fiyatınız sonmu ? - 16-08-2010, 17:11:34Üyeliği durdurulduaynen resimde gördüğünüz gibi hocam, sadece ekranın arka kısmı siyah geri kalan beyaz aynen resimdeki. evet hocam maalesef son fiyat, aynı fiyata masaüstü almam gerek.
- 16-08-2010, 17:20:51Üyeliği durduruldukargo dahil uygun bir fiyat verirmisiniz hocam, başka teklifde gelmese degerlendiririz.chelaureux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2010, 17:37:20Üyeliği durdurulduhocam gerçekten tek oluru kargo hariç 400 lira. çünkü yerine kullanılabilecek bi masaüstü almam gerek. sizin için uygun değilse canınız saolsun makul teklif gelmezse dönüş yaparsınız.
iyi çalışmalar. - 16-08-2010, 17:52:22https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-kacmaz-2.html
burdan almış olduğum netbook u satıyorum uygun bir fiyata aynen öyle alındıgı gıbı duruyor hıc bır eksıgı fazlası yoktur uygunsa pm atarsanız. iş için almıştım işlerimi halettim notebook aldığım için kullanmıyorum bir köşede duruyor.

satıp masaüstü almak için çantası ile birlikte kargo size ait 400 liraya verebilirim.