• 16-08-2010, 14:44:47
    #10
    Experden başka bisey düşün bence bende netbook'u var. Bazı sorunları vardı düzelttim ama google'dan aratırsan birçok kişi başka başka sorun söylemiştir. Asus, acer tercihlerim..
  • 16-08-2010, 16:39:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Etkai7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Experden başka bisey düşün bence bende netbook'u var. Bazı sorunları vardı düzelttim ama google'dan aratırsan birçok kişi başka başka sorun söylemiştir. Asus, acer tercihlerim..
    fikriniz için teşekkürler.

    bekliyorum teklif.
  • 16-08-2010, 16:54:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    LG X110-A7M3F3 1.6GHZ 1GB 160GB XP 10 SİYAH
    CPU Cinsi - Hızı Intel® Atom® N270 İşlemci - 1.6 GHz , 533 MHz , 512K Cache
    Ekran Boyu Boyut : 10" - Çözünürlük : 1024x600 piksel
    Ekran Tipi TFT LCD
    Ekran Kartı Intel® GMA 950 - 128 MB (Paylaşımlı)
    Bellek1 GB
    Bellek Tipi DDR2 - 667 MHz
    Sabit Disk 160 GB - 5400 rpm

    Ses Dahili Stereo Ses - SRS WOW HD, SRS TruSurround XT
    Net workKablolu : 10/100 Mbps Ethernet
    Kablosuz : 802.11 a/b/g/NIC
    Port 3xUSB 2.0 , VGA , Kulaklık Çıkışı , Mikrofon Girişi
    Pil Ömrü 3.5 saat pil ömrü (Yaklaşık - Kullanıma Bağlıdır) 3 cell
    Web Kamera: 1.3 MP
    Kart Okuyucu: 4-in-1 (SD, MMC, MS, MS pro)
    Boyut: 261.8 x 180 x 19~31 mm
    Klavye: Türkçe Q Klavye

    - Intel® ATOM™ İşlemci
    - Orjinal Windows® XP Home
    - 10” geniş LCD ekran
    - Super hafif, 1.19 kg


    TTnet kampanyasından 29,90 TL X 24 taksitle almıştım aşağı yukarı 1 yıl oldu ama sadece son 1 aydır kullanıyorum. Laptop bi türlü kullanamıyorum masaüstüm bozulduğu için monitör ve kablosuz klavye mouse ile masaüstü gibi kullanmaya başladım satıp masaüstü almak için çantası ile birlikte kargo size ait 400 liraya verebilirim.

  • 16-08-2010, 17:02:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    [/SIZE] TTnet kampanyasından 29,90 TL X 24 taksitle almıştım aşağı yukarı 1 yıl oldu ama sadece son 1 aydır kullanıyorum. Laptop bi türlü kullanamıyorum masaüstüm bozulduğu için monitör ve kablosuz klavye mouse ile masaüstü gibi kullanmaya başladım satıp masaüstü almak için çantası ile birlikte kargo size ait 400 liraya verebilirim.
    [/QUOTE]

    Siyahmı beyaz mı birde Fiyatınız sonmu ?
  • 16-08-2010, 17:11:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    aynen resimde gördüğünüz gibi hocam, sadece ekranın arka kısmı siyah geri kalan beyaz aynen resimdeki. evet hocam maalesef son fiyat, aynı fiyata masaüstü almam gerek.
  • 16-08-2010, 17:15:58
    #15
    Üyeliği durduruldu
    şu resimdeki gibi, en ufak çizik yok yepyeni
  • 16-08-2010, 17:20:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    chelaureux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen resimde gördüğünüz gibi hocam, sadece ekranın arka kısmı siyah geri kalan beyaz aynen resimdeki
    kargo dahil uygun bir fiyat verirmisiniz hocam, başka teklifde gelmese degerlendiririz.
  • 16-08-2010, 17:37:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hocam gerçekten tek oluru kargo hariç 400 lira. çünkü yerine kullanılabilecek bi masaüstü almam gerek. sizin için uygun değilse canınız saolsun makul teklif gelmezse dönüş yaparsınız.
    iyi çalışmalar.
  • 16-08-2010, 17:52:22
    #18
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-kacmaz-2.html

    burdan almış olduğum netbook u satıyorum uygun bir fiyata aynen öyle alındıgı gıbı duruyor hıc bır eksıgı fazlası yoktur uygunsa pm atarsanız. iş için almıştım işlerimi halettim notebook aldığım için kullanmıyorum bir köşede duruyor.