https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-kacmaz-2.html
burdan almış olduğum netbook u satıyorum uygun bir fiyata aynen öyle alındıgı gıbı duruyor hıc bır eksıgı fazlası yoktur uygunsa pm atarsanız. iş için almıştım işlerimi halettim notebook aldığım için kullanmıyorum bir köşede duruyor.