• 01-08-2010, 13:12:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    O parfüm o adama 20 liraya gitmiyor ki sana versin o fiyata Yani vur deyince de öldürmemek lazım


    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam biniyor tüm otobus kokuyor dediğin parfüm 150 lira
    Burda Avon satmaya çalışıyorum 2-3 Lira kar ile onu bile çok görüp indirim olmaz mı deniliyor..
    Avon da a var otobus kokutandan 67 lira yılda 1 kere ya indirime giriyor ya girmiyor var mı isteyen ?
    Bu bahsettiğin hangi parfümü peki hocam?
  • 01-08-2010, 13:27:11
    #11
    y4z4RcizeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O parfüm o adama 20 liraya gitmiyor ki sana versin o fiyata Yani vur deyince de öldürmemek lazım
    Şu anda zararına veriyorum ama mezarcılık had safhada..
    kargo dahil diyorum arkadaşlar gözünüzü sevim açıktan parfümü bile belki bu fiyata alamazsınız..




    y4z4RcizeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bahsettiğin hangi parfümü peki hocam?


    max %15 indirim oluyor senede belki 1 kere %50 oluyor belki o da olmuyor.
    Kokusu çok iyi kalıcılığı full speed perceive den çok iyi..

    Israrla bekliyorum bende %50 indirimi şu an 71 lira katalog fiyatı
  • 01-08-2010, 13:31:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    YA ben sevemedim şu FullSpeed'i 2 arkadaşım ve kendime olmak üzere 3 tane aldım (hatta 1 veya 2 tanesini senden almıştım zannedersem). Kokusu inanılmaz hoş ama kalıcı değil diye düşünüyorum. JustPlay daha kalıcı bence ona nazaran (:

    Perceive'in bayanlar için olanı harikulade birşey (: Erkek versiyonunu denemedim hiç ama eşdeğer birşeyse alabilirm (: Gerçi FullSpeed'den daha az kalıcıysa hiç yanaşmasam daha iyi olur...
  • 01-08-2010, 13:53:36
    #13
    just play artık üretilmiyor.
    perceive de bana hitap etmiyor
    şu an true force kullanıyorum Avon dan kokusu güzel bir öncesinde e ironman kullandım o da çok iyi kokusu
  • 04-08-2010, 07:22:19
    #14
    Günceldir kargo dahil 25 Lira