YA ben sevemedim şu FullSpeed'i

2 arkadaşım ve kendime olmak üzere 3 tane aldım (hatta 1 veya 2 tanesini senden almıştım zannedersem). Kokusu inanılmaz hoş ama kalıcı değil diye düşünüyorum. JustPlay daha kalıcı bence ona nazaran (:
Perceive'in bayanlar için olanı harikulade birşey (: Erkek versiyonunu denemedim hiç ama eşdeğer birşeyse alabilirm (: Gerçi FullSpeed'den daha az kalıcıysa hiç yanaşmasam daha iyi olur...