siirvehikaye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kargo Konusunda
10
●1.019
- 21-07-2010, 20:16:32Olay benim dediğim gibi. 4-5 aydır bu yöntemi kullanıyorum.Asam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bir şey daha ekleyeyim, kapıda ödeme de PTT 3 tl işletim ücreti alır. 1.5 tl sini kargo ücretine ekler hemen, 1.5 tl yi de paranızı hesabınıza yatırırken kırpar.