• 21-07-2010, 20:14:39
    #10
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapıda ödeme denilen şey tamda sizin dediğiniz şeydir zaten. Diyelimki bir şekilde 2 kg balı yolladınız. Değeri 30 tl. PTT ye 30 tl tahsil etmelerini söylüyorsun, onlarda 30 tl tahsil ediyorlar alıcıdan.

    Ancak ptt de kargo ücretini karşıdan almak diye bir seçenek yok. Tahsil edilecek miktara kargo ücretini de eklemeli ve kargo ücretini kendi cebinizden ödemelisiniz.

    Yani bal 30 tl, kargo ücreti 7 tl diyelim. Siz 37 tl yazacaksınız, ptt bu fiyatı tahsil edecek. Cebinizden kargo ücreti olan 7 tl yi sizin ödemeniz gerekiyor.
    Teşekkurler çok güzel bir şey. Bugün gittim birde sordum ptt hesabı olanlar içinde alınan para hesabına yatırılıyormuş. Ama oradaki bal bedeli ve kargo bedeli ayrı ayrı mı yoksa sizin dediğiniz gibi mi o farkı söylemediler. Bilgi için teşekkur ederim.
  • 21-07-2010, 20:16:32
    #11
    Asam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkurler çok güzel bir şey. Bugün gittim birde sordum ptt hesabı olanlar içinde alınan para hesabına yatırılıyormuş. Ama oradaki bal bedeli ve kargo bedeli ayrı ayrı mı yoksa sizin dediğiniz gibi mi o farkı söylemediler. Bilgi için teşekkur ederim.
    Olay benim dediğim gibi. 4-5 aydır bu yöntemi kullanıyorum.

    Ayrıca bir şey daha ekleyeyim, kapıda ödeme de PTT 3 tl işletim ücreti alır. 1.5 tl sini kargo ücretine ekler hemen, 1.5 tl yi de paranızı hesabınıza yatırırken kırpar.