Asam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkurler çok güzel bir şey. Bugün gittim birde sordum ptt hesabı olanlar içinde alınan para hesabına yatırılıyormuş. Ama oradaki bal bedeli ve kargo bedeli ayrı ayrı mı yoksa sizin dediğiniz gibi mi o farkı söylemediler. Bilgi için teşekkur ederim.
Olay benim dediğim gibi. 4-5 aydır bu yöntemi kullanıyorum.

Ayrıca bir şey daha ekleyeyim, kapıda ödeme de PTT 3 tl işletim ücreti alır. 1.5 tl sini kargo ücretine ekler hemen, 1.5 tl yi de paranızı hesabınıza yatırırken kırpar.