• 15-07-2010, 14:50:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İptal
  • 15-07-2010, 15:03:50
    #2
    Telefon gerçekten güzel alacak arkadaşa hayırlı olsun.
  • 15-07-2010, 15:11:15
    #3
    logonun yanındaki reklam senin konuyu baltalıyor valla

    iyi satışlar çok güzel alet rengiyle..
  • 15-07-2010, 15:12:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    GunduzYuruyen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon gerçekten güzel alacak arkadaşa hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim güzel yorumun için.
    Nokianın en yüksek e serisi telefonudur. Kalitesini kullanan bilir
  • 15-07-2010, 15:13:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logonun yanındaki reklam senin konuyu baltalıyor valla

    iyi satışlar çok güzel alet rengiyle..
    yok baltalayamaz o telefon E75 le E72 arasonda dağlar kadar fark var
  • 16-07-2010, 13:18:42
    #6
    Misafir
    Hhayırlı satışlar
  • 16-07-2010, 15:20:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ErcanDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hhayırlı satışlar
    Teşekkür ederim.

    Fiyat:550 TL ye çekilmiştir.
  • 16-07-2010, 16:00:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Güzel Ürün Arkadaşla Daha Önceden Bir Çok Ticaretim Oldu. İyi Satışlar.
  • 16-07-2010, 18:05:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kalpSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel Ürün Arkadaşla Daha Önceden Bir Çok Ticaretim Oldu. İyi Satışlar.
    Teşekkür ederim kalSiS.