2 Aylık Nokia E72 Brown
20
●1.551
- 15-07-2010, 15:12:10Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim güzel yorumun için.GunduzYuruyen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nokianın en yüksek e serisi telefonudur. Kalitesini kullanan bilir
- 15-07-2010, 15:13:43Üyeliği durdurulduyok baltalayamaz o telefonSpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E75 le E72 arasonda dağlar kadar fark var
- 16-07-2010, 15:20:27Üyeliği durduruldu
- 16-07-2010, 18:05:12Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim kalSiS.kalpSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
