Konu
2 Aylık Nokia E72 Brown
15-07-2010, 15:12:10
#4
bRowni
Üyeliği durduruldu
GunduzYuruyen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefon gerçekten güzel alacak arkadaşa hayırlı olsun.
Teşekkür ederim güzel yorumun için.
Nokianın en yüksek e serisi telefonudur. Kalitesini kullanan bilir