GunduzYuruyen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon gerçekten güzel alacak arkadaşa hayırlı olsun.
Teşekkür ederim güzel yorumun için.
Nokianın en yüksek e serisi telefonudur. Kalitesini kullanan bilir