• 30-06-2010, 23:47:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Elimdeki 2 VINN cihazından birini satıyorum.. Ücret 70 TL...
    İkisinide yeni aldım. Alan kişiye kutusunda sıfır gibi göndericem

    ödeme işbank veya misli.com

    Model : E176G




    EDİT..

    arkadaslar yarın 03 Temmuz ) saat 18:00 a kadar vınn ın fiyatını 60 TL ye düşürdüm. Eğer o saate kadar alan çıkmazsa satış 70 TL den devam edecek..
  • 01-07-2010, 15:57:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    son fiyat 70 TL arkadaslar..
  • 01-07-2010, 16:11:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam orjinal resimlerini koyarsanız daha çabuk satılır kanaatindeyim.
  • 01-07-2010, 16:13:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim şimdi izmirdemisin.
  • 01-07-2010, 16:15:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim şimdi izmirdemisin.
    samsundayım hocam ? ailem izmirde gidip geliyorum arada bir. alıcıysanız kargoyu hallederiz

    SeHZaDe_09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam orjinal resimlerini koyarsanız daha çabuk satılır kanaatindeyim.
    resimlerini birazdan ekliyorum..
  • 01-07-2010, 16:16:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Dün özel mesajda sormuştum avea hattını çalıştırırmı diye. İzmirde olsaydınız dener alırdım.
  • 01-07-2010, 16:20:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün özel mesajda sormuştum avea hattını çalıştırırmı diye. İzmirde olsaydınız dener alırdım.
    hocam onu bayiilere sorup öğrenebilirsiniz .. ya da aksam arkadasın vodafon u takarım , çalıstırırsa avea yı da calıstırır zaten. Duruma göre haber veririm
  • 01-07-2010, 17:11:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    cisebufe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onu bayiilere sorup öğrenebilirsiniz .. ya da aksam arkadasın vodafon u takarım , çalıstırırsa avea yı da calıstırır zaten. Duruma göre haber veririm
    Kendi operatörü dışında başka bir simkart taktığınızda size uzun bir güvenlik kodu soracaktır.

    cihazınızın arkasındaki IMEI NO yu müşteri hizmetlerine iletirseniz size Güvenlik kodunu söyler, o kodu girdiğinizde tüm GSM operatörlerin simkartlarını kullanabilirsiniz
  • 01-07-2010, 17:13:52
    #9
    ürün elime gectikten sonra ödeme kabul ederseniz alabilirim. ( eğer başka hatta çalışıyorsa)