kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün özel mesajda sormuştum avea hattını çalıştırırmı diye. İzmirde olsaydınız dener alırdım.
hocam onu bayiilere sorup öğrenebilirsiniz .. ya da aksam arkadasın vodafon u takarım , çalıstırırsa avea yı da calıstırır zaten. Duruma göre haber veririm