• 30-06-2010, 18:04:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Malezya'dan satın aldığım Singapur üretimi iphone u satmak istiyorum. Hiçbir sıkıntısı yok satma nedenim orada yaptığım kredi kartı harcamalarını biraz olsun egale edebilmek

    Görünüşü birebir iphone la aynıdır Siyah. ekran kalitesi çok iyi, dokunmatiği çok hassas. Türkiye'deki çin malı iphone'lara benzemiyor. Şunu söyleyebilirim türkiye'de bu kadar güzel yapılmış imitasyon bir cihaz bulamazsınız.

    özellikleri:
    wireless var
    3glerdeki gibi ekranı döndürdüğünüzde dönüyor.
    java destekli
    fm radio var
    bluetooth var
    32 gb hafıza
    video kayıt özelliği var
    fotoğraf çekilebiliyor
    ses kayıt özelliği var.
    dijital pusula.
    internete safari veya mini operayla bağlanıyor.
    elle kaydırarak fotoğraf izleme.
    fotoğrafları multitouchla büyütebilme.
    arkasında elma var ve iphone yazıyor.

    NOT: bu aletlerden pek anlamadığımdan bilmediğim yazmadığım özellikleri olabilir sorarsanız kontrol ederim.

    OLMAYAN ÖZELLİKLER:
    televizyon yok
    çift hat takılmıyor
    harici hafıza kartı desteklemiyor
    (yani bildiğiniz iphone da olmayan özellikler yok)

    görünüş ve bu saydığım özellikleri arıyorsanız cihaz çok güzel. görünüş olarak iphone dan farkı yok. resimlerini ilgi çekmeyeceğini düşündüğüm için koymuyorum. eğer düşünenler olursa akşama ekleyebilirim.

    fiyat olarak 500tl düşünüyorum. ciddi almak isteyenler varsa konuşabiliriz fakat fiyatı çok düşürmeyi düşünmüyorum satamazsam kullanmaya devam ederim.

    NOT: piyasasını bilmiyorum. fiyat çok düşük ya da çok yüksek olabilir ben kendi satın aldığım fiyatı baz alarak bir fiyat verdim.

    şu an ankaradayım görmek isteyene gösterebilirim. aleti görürseniz kaçırmayacağınıza garanti veririm

    teşekkürler.





    tüm fotolar:
    http://img38.imageshack.us/img38/2197/dsc03018i.jpg
    http://img809.imageshack.us/img809/3100/dsc03019.jpg
    http://img3.imageshack.us/img3/6861/dsc03021h.jpg
    http://img810.imageshack.us/img810/6496/dsc03022.jpg
    http://img293.imageshack.us/img293/1632/dsc03027f.jpg
    http://img9.imageshack.us/img9/5575/dsc03030bx.jpg
    http://img180.imageshack.us/img180/8493/dsc03032x.jpg
  • 30-06-2010, 18:36:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar
    Telefonun tam olarak marka - modelini söyler misiniz ?
  • 30-06-2010, 19:13:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    TRaKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Telefonun tam olarak marka - modelini söyler misiniz ?
    pm yolladım.

    Resimler eklenmiştir.
  • 30-06-2010, 19:55:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    son fiyatı ve marka model alayım lütfen.
  • 30-06-2010, 20:20:47
    #5
    İncelik tamamen iphone'a benziyor güzel ürün hayırlı satışlar

    Edit : Orjinal midir bu acaba bende çakma iphone sandım
  • 30-06-2010, 20:22:47
    #6
    Güzel bir ürün fakat iphoneda olmayan bir özelliği çok istiyorum

    Yolda yürürken günışında bile ekran yansıma yapmıyor
  • 01-07-2010, 01:15:34
    #7
    Gördüğüm en güzel klon diyebilirim.
  • 01-07-2010, 01:24:11
    #8
    Ben fotoğraflarına bakarken orjinal sandım.
  • 01-07-2010, 13:42:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Türkçe dil desteği varmı?