Malezya'dan satın aldığım Singapur üretimi iphone u satmak istiyorum. Hiçbir sıkıntısı yok satma nedenim orada yaptığım kredi kartı harcamalarını biraz olsun egale edebilmek
Görünüşü birebir iphone la aynıdır Siyah. ekran kalitesi çok iyi, dokunmatiği çok hassas. Türkiye'deki çin malı iphone'lara benzemiyor. Şunu söyleyebilirim türkiye'de bu kadar güzel yapılmış imitasyon bir cihaz bulamazsınız.
özellikleri:
wireless var
3glerdeki gibi ekranı döndürdüğünüzde dönüyor.
java destekli
fm radio var
bluetooth var
32 gb hafıza
video kayıt özelliği var
fotoğraf çekilebiliyor
ses kayıt özelliği var.
dijital pusula.
internete safari veya mini operayla bağlanıyor.
elle kaydırarak fotoğraf izleme.
fotoğrafları multitouchla büyütebilme.
arkasında elma var ve iphone yazıyor. NOT: bu aletlerden pek anlamadığımdan bilmediğim yazmadığım özellikleri olabilir sorarsanız kontrol ederim. OLMAYAN ÖZELLİKLER:
televizyon yok
çift hat takılmıyor
harici hafıza kartı desteklemiyor
(yani bildiğiniz iphone da olmayan özellikler yok)
görünüş ve bu saydığım özellikleri arıyorsanız cihaz çok güzel. görünüş olarak iphone dan farkı yok. resimlerini ilgi çekmeyeceğini düşündüğüm için koymuyorum. eğer düşünenler olursa akşama ekleyebilirim.
fiyat olarak 500tl düşünüyorum. ciddi almak isteyenler varsa konuşabiliriz fakat fiyatı çok düşürmeyi düşünmüyorum satamazsam kullanmaya devam ederim.
NOT: piyasasını bilmiyorum. fiyat çok düşük ya da çok yüksek olabilir ben kendi satın aldığım fiyatı baz alarak bir fiyat verdim.
şu an ankaradayım görmek isteyene gösterebilirim. aleti görürseniz kaçırmayacağınıza garanti veririm
teşekkürler.
tüm fotolar: http://img38.imageshack.us/img38/2197/dsc03018i.jpg http://img809.imageshack.us/img809/3100/dsc03019.jpg http://img3.imageshack.us/img3/6861/dsc03021h.jpg http://img810.imageshack.us/img810/6496/dsc03022.jpg http://img293.imageshack.us/img293/1632/dsc03027f.jpg http://img9.imageshack.us/img9/5575/dsc03030bx.jpg http://img180.imageshack.us/img180/8493/dsc03032x.jpg