MC34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mükemmel bir saat
23
●1.935
- 26-07-2010, 18:52:16hava atmak için neden konuyu hortlatıyorsun arkadaşım..SyhLm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saat çoktan satıldı
bak o sitede de copy yazıyor..
ayrıca senin kadar kurnaz değilmişim ki aklımdan bile geçmedi bu saati orjinal diye yutturmak.. - 26-07-2010, 18:58:42Üyeliği durdurulducNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kandilin mübarek olsun o zaman hava atmak vs gerek yok böyle şeylere saatle mi hava atacağım replica'nın anlamını bilmeyen insanlar var ben fikrimi söyledim söylemekte de özgürüm
- 26-07-2010, 18:59:05Üyeliği durdurulduİlk mesajda ki linkte Replica yazıyor zatenSyhLm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Edit:
Alışveriş bölümü en son 49. sayfa var ve son tarih 26.06.2010

Bu konuyu hortlatmak için nerden buldun

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/index49.html - 27-07-2010, 09:30:41Üyeliği durduruldubende var hocam aynısı birebir ayrıca yanı sıra Dünya markası hublot da var bugun yarın bir satıs konusu acarım pm ile ulasın ama fiyatları bu kadar ucuz degil belirteyim en dusuk 220 250 tl den başlar.emraheren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kandilin mübarek olsun o zaman hava atmak vs gerek yok böyle şeylere saatle mi hava atacağım replica'nın anlamını bilmeyen insanlar var ben fikrimi söyledim söylemekte de özgürüm

