cNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hava atmak için neden konuyu hortlatıyorsun arkadaşım..

saat çoktan satıldı

bak o sitede de copy yazıyor..

ayrıca senin kadar kurnaz değilmişim ki aklımdan bile geçmedi bu saati orjinal diye yutturmak..
kandilin mübarek olsun o zaman hava atmak vs gerek yok böyle şeylere saatle mi hava atacağım replica'nın anlamını bilmeyen insanlar var ben fikrimi söyledim söylemekte de özgürüm