hava atmak için neden konuyu hortlatıyorsun arkadaşım..
saat çoktan satıldı
bak o sitede de copy yazıyor..
ayrıca senin kadar kurnaz değilmişim ki aklımdan bile geçmedi bu saati orjinal diye yutturmak..

kandilin mübarek olsun o zaman hava atmak vs gerek yok böyle şeylere saatle mi hava atacağım replica'nın anlamını bilmeyen insanlar var ben fikrimi söyledim söylemekte de özgürüm