Merhabalar,
Elinde 2.el temiz İphne 2g yada 3g olup ve satmak isteyen arkadaşlar varsa iphone almayı düşünüyorum konu altında gerekli bilgileri verirseler sevinirim.
Fiyat konusunda fazla uçmayalım.
Elimde 2G 16GB var.
*Ön ekranında hiç çizik yok.
*Arka kapakta çizikler var.
*Usb kablosu, docu, kutusu mevcut.
*Pasaport kayıtlı değil fakat zaten iphone 3g ve 2g'ler için son sürüm çıktı. Daha yeni sürüm çıkmayacak sadece 3gs için sürüm çıkaracaklar bu nedenle kayıtsız olması hiç sorun değil. Son sürümde. Kapanma riski '0'
*Üstü zagg ile kaplı.
*İçinde iphoneda olması gereken herşey var ve tam anlamıyla dolu dolu bir telefon.
Elimde 2G 16GB var.
*Ön ekranında hiç çizik yok.
*Arka kapakta çizikler var.
*Usb kablosu, docu, kutusu mevcut.
*Pasaport kayıtlı değil fakat zaten iphone 3g ve 2g'ler için son sürüm çıktı. Daha yeni sürüm çıkmayacak sadece 3gs için sürüm çıkaracaklar bu nedenle kayıtsız olması hiç sorun değil. Son sürümde. Kapanma riski '0'
*Üstü zagg ile kaplı.
*İçinde iphoneda olması gereken herşey var ve tam anlamıyla dolu dolu bir telefon.
İstediğim fiyat PAZARLIKSIZ 580 TL
Fiyat teklifiniz için teşekkürler ancak istediğiniz fiyat bence biraz fazla.