• 17-05-2010, 17:04:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Elinde 2.el temiz İphne 2g yada 3g olup ve satmak isteyen arkadaşlar varsa iphone almayı düşünüyorum konu altında gerekli bilgileri verirseler sevinirim.
    Fiyat konusunda fazla uçmayalım.
  • 22-05-2010, 17:25:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hala aranıyor.
  • 22-05-2010, 17:30:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çin malı kabul ediyormusun ?
  • 22-05-2010, 18:33:10
    #4
    Elimde 2G 16GB var.
    *Ön ekranında hiç çizik yok.
    *Arka kapakta çizikler var.
    *Usb kablosu, docu, kutusu mevcut.
    *Pasaport kayıtlı değil fakat zaten iphone 3g ve 2g'ler için son sürüm çıktı. Daha yeni sürüm çıkmayacak sadece 3gs için sürüm çıkaracaklar bu nedenle kayıtsız olması hiç sorun değil. Son sürümde. Kapanma riski '0'
    *Üstü zagg ile kaplı.
    *İçinde iphoneda olması gereken herşey var ve tam anlamıyla dolu dolu bir telefon.

    İstediğim fiyat PAZARLIKSIZ 580 TL
  • 22-05-2010, 20:16:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    gssal_emre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde 2G 16GB var.
    *Ön ekranında hiç çizik yok.
    *Arka kapakta çizikler var.
    *Usb kablosu, docu, kutusu mevcut.
    *Pasaport kayıtlı değil fakat zaten iphone 3g ve 2g'ler için son sürüm çıktı. Daha yeni sürüm çıkmayacak sadece 3gs için sürüm çıkaracaklar bu nedenle kayıtsız olması hiç sorun değil. Son sürümde. Kapanma riski '0'
    *Üstü zagg ile kaplı.
    *İçinde iphoneda olması gereken herşey var ve tam anlamıyla dolu dolu bir telefon.

    İstediğim fiyat PAZARLIKSIZ 580 TL
    Fiyat teklifiniz için teşekkürler ancak istediğiniz fiyat bence biraz fazla.

    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin malı kabul ediyormusun ?
    Hayır orjinal arıyorum.
  • 22-05-2010, 20:47:30
    #6
    ihale sitesinden kazandığım iphone 3g 8gb black
    kutusunda jelatininde henuz açılmadı bile genpa 2 yıl garantili
    (kendimde iphone 3g kullandığım için kazandığım bu iphoneu açmadım bile)
    fiyatı 950 ytl
  • 22-05-2010, 21:37:35
    #7
    dzc
    Üyeliği durduruldu
    hocam sıfır istersen temin edebilirim
  • 22-05-2010, 22:56:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hocam 3 adet iphone vardı elimde 800 lük olanı gününde sattım 700 lük olanda pazarlık yapsaydın 650 ye bırakırdım sana

    sadece son iphone'um kaldı onu satıcam dilersen msn den yazarsın

    750 son fiyatım o ürün içinde