hocam 3 adet iphone vardı elimde 800 lük olanı gününde sattım 700 lük olanda pazarlık yapsaydın 650 ye bırakırdım sana

sadece son iphone'um kaldı onu satıcam dilersen msn den yazarsın

750 son fiyatım o ürün içinde