3600 slide kullananLar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3600 slide kullananLar
1
●
341
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
3600 slide kullananLar
10-05-2010, 22:16:36
#1
Myilmaz
3600 slide kullanan Arkadaşlar Acaba Memnunlarmı ? 6300 mı 3600 sLide mi?
3600 Slide Almayı DUsundugum ıcın sizden fikir bekliyorum.
10-05-2010, 22:18:44
#2
Abraxas
3600 slide kullanıyorum.. memnunum güzel bir telefon, kamerasıda iyi çekiyor.
****
tek bir sıkıntım var.. telefona format atıcam nasıl backupp alabilirm.
(kişi listesi ve mesajlar için)
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler