• 10-05-2010, 22:16:36
    #1
    3600 slide kullanan Arkadaşlar Acaba Memnunlarmı ? 6300 mı 3600 sLide mi?

    3600 Slide Almayı DUsundugum ıcın sizden fikir bekliyorum.
  • 10-05-2010, 22:18:44
    #2
    3600 slide kullanıyorum.. memnunum güzel bir telefon, kamerasıda iyi çekiyor.

    ****

    tek bir sıkıntım var.. telefona format atıcam nasıl backupp alabilirm. (kişi listesi ve mesajlar için)