Konu
3600 slide kullananLar
10-05-2010, 22:18:44
#2
Abraxas
3600 slide kullanıyorum.. memnunum güzel bir telefon, kamerasıda iyi çekiyor.
****
tek bir sıkıntım var.. telefona format atıcam nasıl backupp alabilirm.
(kişi listesi ve mesajlar için)