Merhaba arkadaşlar.
elimde stok 80 adet 8800 orjinal çin malı batarya var. Eğer 8800 kullanan ve batarya sorunu yaşayanlar varsa 10 $ ' dan veriyorum. Normal bayilere satış fiyatım. R10 üyelerine 10 $ ' dan veriyorum. Bizzat ofisten alabilirsiniz. veya +2~3 $ kargo ücreti ile istediğiniz yere MNG kargo aracılığı ile gönderebiliriz.
Destek@dLdBilisim.Net
Nokia 8800 Kullananlar.
8
●1.658
- 27-06-2007, 21:04:21Üyeliği durduruldu
- 27-06-2007, 21:14:41Üyeliği durdurulduPardon, çin malı olan herşey sahte değil mi özür dilerim.LuGeLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yan sanayi: 8 $ Orjinal: 25 $ Bartuc. - 27-06-2007, 21:30:07Üyeliği durdurulduAnladım fakat zaten şuan ki orjinal ve yeniymiş. Zaten o gittiği kadarının en uzunu gider. Ama şarz problemi yaşıyorsan, 1 tane daha orjinal batarya alıp 2 tane olarak kullanabilirsin. Bu sana bir çözüm yoludur.
- 01-07-2007, 12:36:56Üyeliği durdurulduneden se o telefonlarin batarjasi cabuk bozuluyor , 2 tane kullandim ikisinde de ayni sorun cikti , burada 15 euro 1 tane batarya
- 02-07-2007, 15:15:22Üyeliği durdurulduCok şarz harcıyor o telefonlar. Veya bazılarında şarz emme problemi oluyor.
Eğer batarya ihtiyacınız olursa evinize kadar teslim fiyatı 12 $ ..
Başka model ihtiyaçlarınız da olursa mevcuttur.