Konu
Nokia 8800 Kullananlar.
27-06-2007, 21:24:57
#5
Bartuc
Kurumsal PLUS
ben 6131 yeni aldım. yani sorunsuz orjinal bataryası var zaten. bana daha fazla giden bi batarya lazım. mesela 6600 kullanırken bi batarya almıştım. orjinal sorunsuz bataryanın 3 katı fazla gidiyodu. o tip bişi lazım.