• 24-04-2010, 23:07:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kendi açmış oldğum ve bu zamana kadar hiç kullanılmayan üç adet (msn)mail adresleri satılıktır.

    chp.istanbul@live.com fiyat :10$

    cumhuriyetci@hotmail.com.tr fiyat : 7$

    windows.7@e-mail.com.tr fiyat :7$



    Ödeme : paypal yada iş bankası olabilir.
  • 25-04-2010, 00:04:20
    #2
    Bi aralar hotmail.com.tr cıktığında amma populerdi msnyi parayla satmak yeni moda buda
  • 25-04-2010, 00:06:51
    #3
    ReaL204 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi aralar hotmail.com.tr cıktığında amma populerdi msnyi parayla satmak yeni moda buda
    katiliyorum yani msnin neyini satiyorsunuz anlamadim SACMALIKdan baska birsey degil konu baltalamiyorum sadece düsündügümü sölüyorum yanlis anlamayin yeni moda herhalde bu artik?
  • 25-04-2010, 00:11:38
    #4
    Microsoft un ücretsiz olarak sunduğu bir hizmeti satmak etik değildir bence buna bir an önce önlem almalı yönetim
  • 25-04-2010, 00:34:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ReaL204 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi aralar hotmail.com.tr cıktığında amma populerdi msnyi parayla satmak yeni moda buda
    Kimseye zorla birşey satmıyoruz isteyen alır isteyen satar forumda örnekleri çoktur.

    BurSaLi16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katiliyorum yani msnin neyini satiyorsunuz anlamadim SACMALIKdan baska birsey degil konu baltalamiyorum sadece düsündügümü sölüyorum yanlis anlamayin yeni moda herhalde bu artik?
    Sizce saçma olabilir bence değil forumuda okusaydınız bu tarz satışların yapıldığını görürsünüz.

    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft un ücretsiz olarak sunduğu bir hizmeti satmak etik değildir bence buna bir an önce önlem almalı yönetim
    Bu tarz satışlar forumda yapılmakta yönetim bir sakınca görseydi yasaklardı diye düşünüyorum yasaklamadğına göre demekki bir yanlışlık yada sakınca görmüyor satıcı olarak bende sakınca görmüyorum gerekli gördüğüm an satarımda alırımda.



    Kimse kimseye zorla birşey satmıyor isteyen alır isteyen almaz almayacak olanında gereksiz mesaj yazmamasını rica ediyorum klavyelerinizi ve parmaklarınızı başka yerde yorun lütfen.
  • 25-04-2010, 00:35:59
    #6
    evet haklısınız ne yazıkki bu tip satışlar var zaten bayma sebebide bu zaten
  • 25-04-2010, 00:42:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet haklısınız ne yazıkki bu tip satışlar var zaten bayma sebebide bu zaten
    Arkadaşım beğenmiyorsan okur geçersin bu kadar basit önceki mesajımda yazdığım gibi konum ile ilgin yok seni daha fazla yormayalım ilgilendiğin konulara yönel lütfen.
  • 25-04-2010, 00:43:13
    #8
    kendini boşa yormuşun hocam -39 la teraziyi oynatamazsın ayrıca burda kimse sizi eleştirmemiş genel bir elştiri yapmış siz nasıl istediğimi alırım istediğimi satarım diyorsan ahkam kesiyorsan isteyende istediği yorumu yapar.
  • 25-04-2010, 00:45:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendini boşa yormuşun hocam -39 la teraziyi oynatamazsın ayrıca burda kimse sizi eleştirmemiş genel bir elştiri yapmış siz nasıl istediğimi alırım istediğimi satarım diyorsan ahkam kesiyorsan isteyende istediği yorumu yapar.
    Tamam arkadaşım lütfen işine bak.