ReaL204 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi aralar hotmail.com.tr cıktığında amma populerdi msnyi parayla satmak yeni moda buda
Kimseye zorla birşey satmıyoruz isteyen alır isteyen satar forumda örnekleri çoktur.

BurSaLi16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
katiliyorum yani msnin neyini satiyorsunuz anlamadim SACMALIKdan baska birsey degil konu baltalamiyorum sadece düsündügümü sölüyorum yanlis anlamayin yeni moda herhalde bu artik?
Sizce saçma olabilir bence değil forumuda okusaydınız bu tarz satışların yapıldığını görürsünüz.

Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Microsoft un ücretsiz olarak sunduğu bir hizmeti satmak etik değildir bence buna bir an önce önlem almalı yönetim
Bu tarz satışlar forumda yapılmakta yönetim bir sakınca görseydi yasaklardı diye düşünüyorum yasaklamadğına göre demekki bir yanlışlık yada sakınca görmüyor satıcı olarak bende sakınca görmüyorum gerekli gördüğüm an satarımda alırımda.



Kimse kimseye zorla birşey satmıyor isteyen alır isteyen almaz almayacak olanında gereksiz mesaj yazmamasını rica ediyorum klavyelerinizi ve parmaklarınızı başka yerde yorun lütfen.