• 22-04-2010, 00:34:51
    #19
    @EminTaskin
    Hız testi ve ses konusunda bilgilendirirsen sevinirim.Bende almayı düşünüyorum elimde samsung var ama çok ses yapıyor
  • 22-04-2010, 02:01:55
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Ürün elime geldiğinde buradan bilgilendirme yaparım arkadaşlar.
  • 22-04-2010, 13:59:19
    #21
    kargolama yapılmıştır..
  • 22-04-2010, 20:23:42
    #22
    bugünlerde 1tb lik hd alıcam,işin içerisine gg girince fiyat fazla artıyor benim için yoksa senden alırdım
  • 23-04-2010, 21:19:38
    #23
    size ödemeli kargoyla yollayabilirim. i-trader'ınız yüksek zaten..
  • 23-04-2010, 23:57:17
    #24
    eger gerçekten üründe bir sorun yoksa bende bir tane alabilirim .
  • 24-04-2010, 00:19:14
    #25
    arkadaşlar size gg satış linkimi vereyim. profil yorumundan da bakabilirsiniz :

    http://urun.gittigidiyor.com/SEAGATE...QQidZZ26504219

    Hem de orada kaça sattığımı görmüş olursunuz
  • 24-04-2010, 23:36:32
    #26
    emin kardeşe telefonla da ulaşamıyorum. sonuçları yazacaktı buraya
  • 25-04-2010, 11:59:55
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ürün elime geldi.İşlerim dolayısıyla buraya yazamadım.Ürün gayet güzel.Ses konusunda da oldukça iyi çok düşük bir sesi var.Kasanın içindeyken duyulmuyor zaten hız testlerini de birazdan eklerim konuya

    Oldukça memnunum üründen volkan abiye teşekkürlerimi sunuyorum buradan tekrar

    Bu arada bad sectorde yok