Arkadaşlar ürün elime geldi.İşlerim dolayısıyla buraya yazamadım.Ürün gayet güzel.Ses konusunda da oldukça iyi çok düşük bir sesi var.Kasanın içindeyken duyulmuyor zaten hız testlerini de birazdan eklerim konuya

Oldukça memnunum üründen volkan abiye teşekkürlerimi sunuyorum buradan tekrar

Bu arada bad sectorde yok