• 06-04-2010, 00:04:14
    #1
    Eskiler güzeldi..
  • 06-04-2010, 00:14:33
    #2
    hayırlı satıslar fiyat gayet uygun eskıden olsa alırdım :P bıraktım ama
  • 06-04-2010, 22:02:38
    #3
    Sağlam charmış. Hayırlı satışlar, Alper
  • 07-04-2010, 19:34:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam daha ucuza başka charın varsa talibim : https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...inacaktir.html
  • 07-04-2010, 20:10:25
    #5
    Gençliğimi çürüttü şu oyun yaklaşık 5 sene oynadım..Geçen sene bıraktım şükürler olsun..Bırakmam çok iyi olmuş bu ne 80 level , o kadar itemli char 225 tl :s ben 72 leveli 350 tl e sattığımı hatırlıyorum..İlk KO gerçekten tadından yenmiyordu, fakat ilerleyen zamanlarda şeyini kaçırdılar..
    Fiyat gerçekten gayet uygun..Almayı düşünen kişi 1 an düşünmesin..
  • 09-04-2010, 22:08:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sağlam char hayırlı satışlar....
  • 11-04-2010, 20:08:34
    #7
    Gerçekten iyi fiyat bırakmasaydım almayı düşünürdüm...
  • 14-04-2010, 01:05:44
    #8
    Char harika, eskiden olsaydı alırdım şimdi knight nedir bilmem bile hayırlı satışlar.
  • 27-04-2010, 21:22:28
    #9
    yıllar yıllar geçmiş.