Eskiler güzeldi..
8
●1.627
- 06-04-2010, 00:14:33hayırlı satıslar fiyat gayet uygun eskıden olsa alırdım :P bıraktım ama
- 07-04-2010, 19:34:30Üyeliği durdurulduHocam daha ucuza başka charın varsa talibim : https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...inacaktir.html
- 07-04-2010, 20:10:25Gençliğimi çürüttü şu oyun
yaklaşık 5 sene oynadım..Geçen sene bıraktım şükürler olsun..Bırakmam çok iyi olmuş bu ne 80 level , o kadar itemli char 225 tl :s ben 72 leveli 350 tl e sattığımı hatırlıyorum..İlk KO gerçekten tadından yenmiyordu, fakat ilerleyen zamanlarda şeyini kaçırdılar..
Fiyat gerçekten gayet uygun..Almayı düşünen kişi 1 an düşünmesin.. - 14-04-2010, 01:05:44Char harika, eskiden olsaydı alırdım şimdi knight nedir bilmem bile
hayırlı satışlar.
yaklaşık 5 sene oynadım..Geçen sene bıraktım şükürler olsun..Bırakmam çok iyi olmuş bu ne 80 level , o kadar itemli char 225 tl :s ben 72 leveli 350 tl e sattığımı hatırlıyorum..İlk KO gerçekten tadından yenmiyordu, fakat ilerleyen zamanlarda şeyini kaçırdılar..