Gençliğimi çürüttü şu oyun

yaklaşık 5 sene oynadım..Geçen sene bıraktım şükürler olsun..Bırakmam çok iyi olmuş bu ne 80 level , o kadar itemli char 225 tl :s ben 72 leveli 350 tl e sattığımı hatırlıyorum..İlk KO gerçekten tadından yenmiyordu, fakat ilerleyen zamanlarda şeyini kaçırdılar..
Fiyat gerçekten gayet uygun..Almayı düşünen kişi 1 an düşünmesin..