Şuanda Stok;
"11 TL'yi 10 TL" ye Satacağım..

Atacağım Telefon TL'si süre uzatır..
Bu TL miktarı olmak zorunda değil, siz istediğiniz TL miktarını söylerseniz bu fiyat oranlarıyla satıyorum.
Herhangi bir sorunuz olursa konu altında veya özel mesaj olarak iletebilirsiniz.
Ödeme şekilleri; Garanti, Paypal yapabilirsiniz.
Bu konuyu baltalama gibi bir yorumda bulunan arkadaşlar olursa mod.lara bildireceğim ve -rep hakkımı kullanacağım.