• 20-03-2010, 22:50:12
    #1
    Vodafone'nin Kontör'den CepLira değişikliğini göz önüne alarak konumu düzenliyorum..

    Şuanda Stok;
    "11 TL'yi 10 TL" ye Satacağım..


    Atacağım Telefon TL'si süre uzatır..


    Bu TL miktarı olmak zorunda değil, siz istediğiniz TL miktarını söylerseniz bu fiyat oranlarıyla satıyorum.

    Herhangi bir sorunuz olursa konu altında veya özel mesaj olarak iletebilirsiniz.

    Ödeme şekilleri; Garanti, Paypal yapabilirsiniz.

    Bu konuyu baltalama gibi bir yorumda bulunan arkadaşlar olursa mod.lara bildireceğim ve -rep hakkımı kullanacağım.
  • 20-03-2010, 23:55:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşa güvenebilirsiniz.
    İyi satışlar Silvers.

    250 kontör aldım.
  • 21-03-2010, 00:51:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    250 + 250 Kontor Alınmıştır. Gözünüz Kapalı Güvene Bilirsiniz. Teşekkürler Silvers
  • 21-03-2010, 00:52:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    250 vodafone ne kadar?
  • 21-03-2010, 00:53:24
    #5
    fenArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa güvenebilirsiniz.
    İyi satışlar Silvers.

    250 kontör aldım.
    Hayırlı olsun dostum. İyi günlerde kullan.

    Projeturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 + 250 Kontor Alınmıştır. Gözünüz Kapalı Güvene Bilirsiniz. Teşekkürler Silvers
    Kanka sana ve arkadaşına hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.
  • 21-03-2010, 00:58:41
    #6
    tikicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 vodafone ne kadar?
    40 tl
  • 21-03-2010, 00:58:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    100 kontor lazım
  • 21-03-2010, 01:00:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Silvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 tl
    tam konturmu süre ve kampanya uzatırmı.?
  • 21-03-2010, 01:02:18
    #9
    kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 kontor lazım
    Verelim hocam.