• 09-04-2010, 22:32:47
    #55
    recepata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30luk alındı anında geldi tşk.
    Hayırlı olsun hocam..

    Mayıs ayına kadar STOK tükenmiştir. Teşekkür ederiz.
  • 06-05-2010, 01:28:51
    #56
    Şuanda Stok;
    "15 TL'yi 13 TL" ye Satacağım..
  • 09-05-2010, 07:21:34
    #57
    30tl lik yokmu?
  • 09-05-2010, 12:31:24
    #58
    Hayır sadece 15 TL Telefondan göndereceğim.
  • 09-05-2010, 16:36:18
    #59
    Parça kontor alındı,tesekkürler.
  • 17-05-2010, 20:28:30
    #60

    Şuanda Stok;
    "11 TL'yi 10 TL" ye Satacağım..


    Konu güncel