işin inceliklerini bilmek gerekiyor genede o yüzden girmek istemiyorum astarı yüzünden pahalıya çıkmasın sonra : ) 3 4 tane yapmak birde bi anda zor iş. Piyasada kırtasiyelerde çok ucuza satılırdı eskiden şimdi bulamıyorum nasıl bir iştir bilmem. Erkenmi acaba dicem ama değil bence tam zamanı.
Bu alemde benden iyi uçurtma yapan bulamazsın.Bu hazır satılanlardan bir cacık olmaz.Benım 2.5 metre yaptıgım uçurtma bile var.Kendi dizaynlarım bile var.Anlatsam sonu gelmez Ama sanırım izmirlisiniz.İstanbulda olsaydınız yapar gönderirdim.
bende yapmıştım 2.5 metre ama biraz havalanında çıtalar kırılıp yere çakılmıştı
işin inceliklerini bilmek gerekiyor genede o yüzden girmek istemiyorum astarı yüzünden pahalıya çıkmasın sonra : ) 3 4 tane yapmak birde bi anda zor iş. Piyasada kırtasiyelerde çok ucuza satılırdı eskiden şimdi bulamıyorum nasıl bir iştir bilmem. Erkenmi acaba dicem ama değil bence tam zamanı.
Adana'da 1 liraya satılıyor, ben kendi elimle yapıp sana ücretsiz gönderirdim ama kargoda kırılırsa
Adana'da 1 liraya satılıyor, ben kendi elimle yapıp sana ücretsiz gönderirdim ama kargoda kırılırsa
Kargoda kesin kırılır zaten çıtalar İstanbul'da bir uçurtma atölyesi varmış gelin verelim, atölyemizdede yapabilirsiniz dediler ama İşte İzmir'deyim malesef.
uçurtma eskiden çok yapardım, uçan oyuncaklara bayılırdım, kumandalı uçağım bile var :P kargo ile sağlam ulaşacağını bilsem uçurtmalarımdan bir tanesini yollarım, ama kargo ile eline 4-5 parçaya bölünmüş olarak ulaşır bakalım belki satan çıkar