webpaylasim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu alemde benden iyi uçurtma yapan bulamazsın.Bu hazır satılanlardan bir cacık olmaz.Benım 2.5 metre yaptıgım uçurtma bile var.Kendi dizaynlarım bile var.Anlatsam sonu gelmez Ama sanırım izmirlisiniz.İstanbulda olsaydınız yapar gönderirdim.
bende yapmıştım 2.5 metre ama biraz havalanında çıtalar kırılıp yere çakılmıştı