• 01-02-2010, 18:18:11
    #1
    Arkadaslar Elimde Olan PS2 mi Satmak İstiyorum Makinada Hiç Bir Donanimsal Ariza yoktur Sadece Kargo teslimde Biraz Çarpma Olmuştur Ama Hiç Bir Sorun yaratmamaktadir Arkadaslar...Yaninda 2 Adet Joistick ve Tüm Alet Hırdavatlari Verilecektir. Arkadaslar.

    Makinadan Resimler...





    Teklifleri Beklemekteyim Arkadaslar...

    Not : Yaninda PES 2010 Hediyeli.

    Ulaşim Yollari : Msn : msevdaroglu@w.cn
    PM
  • 01-02-2010, 18:18:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    profilden msn mi ekleyin görüşelim
  • 01-02-2010, 18:27:39
    #3
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profilden msn mi ekleyin görüşelim
    Ekledim Görüşebiliriz.
  • 24-02-2010, 12:56:21
    #4
    msn Den İrtibata Geçildi.
  • 24-02-2010, 13:13:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Teklif vermiyorum,Siz aklınızdaki fiyatı pm atarmısınız