Arkadaslar Elimde Olan PS2 mi Satmak İstiyorum Makinada Hiç Bir Donanimsal Ariza yoktur Sadece Kargo teslimde Biraz Çarpma Olmuştur Ama Hiç Bir Sorun yaratmamaktadir Arkadaslar...Yaninda 2 Adet Joistick ve Tüm Alet Hırdavatlari Verilecektir. Arkadaslar.
Makinadan Resimler...
Teklifleri Beklemekteyim Arkadaslar...
Not : Yaninda PES 2010 Hediyeli.
Ulaşim Yollari : Msn :
msevdaroglu@w.cn
PM