Arkadaslar Elimde Olan PS2 mi Satmak İstiyorum Makinada Hiç Bir Donanimsal Ariza yoktur Sadece Kargo teslimde Biraz Çarpma Olmuştur Ama Hiç Bir Sorun yaratmamaktadir Arkadaslar...Yaninda 2 Adet Joistick ve Tüm Alet Hırdavatlari Verilecektir. Arkadaslar.

Makinadan Resimler...





Teklifleri Beklemekteyim Arkadaslar...

Not : Yaninda PES 2010 Hediyeli.

Ulaşim Yollari : Msn : msevdaroglu@w.cn
PM