• 29-12-2009, 12:44:31
    #10
    disketim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ürünü teslim aldıktan sonra bence bunları düşünün.
    Ürün, aldığım bilgilere göre bu akşam kargoya verilecek yarın elimde olur %90,mp3 kazanmıştım dün kargoya verildi bugün şu an Sakarya'da kargo şirketinde gidip almaya üşeniyorum onlar getirsin diye bekliyorum.
    Mp3 geldiğinde resimlerini çekip r10a koyacağım diye söz vermiştim ürün alan varmı diye soran arkadaşlar vardı onun için.
    Güven konusunda hiç şüphem yok kesinlikle kendilerine güvenim sonsuzdur...

    Saygılar...
  • 29-12-2009, 13:37:06
    #11
    600 ile 700 arası bir fiyata satabilirsiniz sanırım , bu sitelerin işleyiş biçimini bilmiyorum ama bu ürünü nasıl 20 liraya kazandınız çok enterasan ürün geldikten sonra buraya yazabilir misiniz?
  • 29-12-2009, 13:40:00
    #12
    FaTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600 ile 700 arası bir fiyata satabilirsiniz sanırım , bu sitelerin işleyiş biçimini bilmiyorum ama bu ürünü nasıl 20 liraya kazandınız çok enterasan ürün geldikten sonra buraya yazabilir misiniz?
    250 tlik teklif hakkı harcamışım farkındaysanız biraz inceleseydiniz,yani orada 2007 teklif var.30 teklif 18 TL'den hesaplarsak şirket baya kar etti.
    Ben ise 700 TL falan kar ettim.Şimdi kalem kamera kazandım pek ihalede kimse yoktu onun için erken bitti ihale.Onda ise şirket zarar etti ben kar ettim fazlasıyla.
    Ürün gelince fotoğraflarını eklerim.

    Saygılar...
  • 30-12-2009, 16:39:45
    #13
    FaTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600 ile 700 arası bir fiyata satabilirsiniz sanırım , bu sitelerin işleyiş biçimini bilmiyorum ama bu ürünü nasıl 20 liraya kazandınız çok enterasan ürün geldikten sonra buraya yazabilir misiniz?
    Fotoğraflar eklenmiştir...

    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...on-3-vs-2.html

    Saygılar...
  • 30-12-2009, 18:17:30
    #14
    Hayırlı satıslar ferhatım param olsa hiç düşünmeden alırım güvenli arkadasımızdır ferhat
  • 30-12-2009, 18:23:39
    #15
    500 lira kâr yapmışsın helal olsun
  • 30-12-2009, 19:41:35
    #16
    downlive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 lira kâr yapmışsın helal olsun
    Sağolasın,ihaleler güzel kazandırıyor

    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satıslar ferhatım param olsa hiç düşünmeden alırım güvenli arkadasımızdır ferhat
    Sağolasın.
  • 30-12-2009, 19:51:51
    #17
    250teklif hakkına takas yapalım ?
  • 30-12-2009, 21:01:09
    #18
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250teklif hakkına takas yapalım ?
    Yanına 1k teklif hakkı daha ekle olur