Bir ürünü teslim aldıktan sonra bence bunları düşünün.
Ürün, aldığım bilgilere göre bu akşam kargoya verilecek yarın elimde olur %90,mp3 kazanmıştım dün kargoya verildi bugün şu an Sakarya'da kargo şirketinde gidip almaya üşeniyorum onlar getirsin diye bekliyorum.
Mp3 geldiğinde resimlerini çekip r10a koyacağım diye söz vermiştim ürün alan varmı diye soran arkadaşlar vardı onun için.
Güven konusunda hiç şüphem yok kesinlikle kendilerine güvenim sonsuzdur...
Saygılar...