evet arkadaşlar elimde php Eğitim seti cdleri vardır.1 tanesi kendi yapımımdır diğeri ise Zamanında almıştım bir cddir.Detayları msn adresinde konuşuruz.
MSN: profilimden ekleyin.
5 TL'den PHP eğitim CDleri
5
●641
- 12-12-2009, 19:00:07
- 13-12-2009, 04:21:09Sen silinen konunda belli ettin şu an satılan br seti sattığını..Ve sitede ki bazı mesajlarına baktımda önceden hangi seti aldığını yazmışsın.
Her neyse senin için rahatsa biz karışmıyoruz..
Bakınız yazdığın mesaj
https://www.r10.net/1059955644-post63.html
sen de sana ait olmayan birşeyleri topla milletin emeğini nete verdir ve üstünden para kazan..Alıntı
Devam et..ayrıca kurallara göre rep'e rep vermek yasak...Biraz dikkat et..
Kolay gelsin. - 13-12-2009, 09:11:43Şimdi daha iyi anlıyorum Sen sana msn üzerinden edilen küfürlerede müstehaksın daha fazlasınada..Bu şahsiyet Türkekip cd'sini satıyor(zamanında almıştım dedigi cd Türkekip cd sidir).. Dün PHP bölümünde tartışma çıktı o kadar laf yedi.Utanmadan gelmiş hala konu açıyor..
PHP bölümünde konuyu silen moderatör arkadaştan açıklama bekliyorum.. R10 da illegal paylaşım serbest mi bırakıldı.Serbest değilse konuyu silen arkadaş Webprogramming'i neden banlamadı..