Şimdi daha iyi anlıyorum Sen sana msn üzerinden edilen küfürlerede müstehaksın daha fazlasınada..Bu şahsiyet Türkekip cd'sini satıyor(zamanında almıştım dedigi cd Türkekip cd sidir).. Dün PHP bölümünde tartışma çıktı o kadar laf yedi.Utanmadan gelmiş hala konu açıyor..
PHP bölümünde konuyu silen moderatör arkadaştan açıklama bekliyorum.. R10 da illegal paylaşım serbest mi bırakıldı.Serbest değilse konuyu silen arkadaş Webprogramming'i neden banlamadı..