Sen silinen konunda belli ettin şu an satılan br seti sattığını..Ve sitede ki bazı mesajlarına baktımda önceden hangi seti aldığını yazmışsın.

Her neyse senin için rahatsa biz karışmıyoruz..

Bakınız yazdığın mesaj

https://www.r10.net/1059955644-post63.html

Alıntı
Hocam İllegal kullanmanız Hoş , Etik davranış değildir.Sizin Anlatmak istediğiniz Noktayı ben anlıyorum Yanlız daha saygı çerçevesi içinde Eleştirilerimizi dile getirirsek Forumdaki huzuru bir nebze olsa sağlarız.

Sizden rica ediyorum eleştiri yaparken kişiyi kırıcı,aşalayıcı vs. gibi sözlerden kaçınmanız

Saygılarımla..
__________________
sen de sana ait olmayan birşeyleri topla milletin emeğini nete verdir ve üstünden para kazan..

Devam et..ayrıca kurallara göre rep'e rep vermek yasak...Biraz dikkat et..

Kolay gelsin.