• 22-12-2009, 19:12:47
    #28
    BrBe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon geldi ama bian pişman oldum en üst katta oturuyorum tv çekmiyor, radyo çekmiyor, garanti belgesinide yollamamışlar cuma günü gelcekmiş
    bendede anycool var.radyo iyi sayılır ama tv yayını kötü idi

    bide wireless nasıl.önbellek sorunu oluyor ve kaliteli değil

    bende merak ediyorum bu ürünü
  • 22-12-2009, 19:31:47
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Yeni gördüm hafıza kartıda yok toplam boyut 19.5 mb :S ama fena ses çıkıyor
  • 22-12-2009, 19:38:40
    #30
    BrBe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni gördüm hafıza kartıda yok toplam boyut 19.5 mb :S ama fena ses çıkıyor
    Tel hakkında diğer görüşlerinide belirtir misin hocam, wi-fi hızı, telefonun hızı menu geçişleri..Sms yazımı nasıl rahat mı, telefonla görüşürken ses nasıl..vs
    Bu arada hayırlı olsun.
  • 23-12-2009, 00:45:40
    #31
    - TV Çekmiyor
    - Hafıza 20 Mb
    - Elma Simgesi yok
    - Yazım zor, tuşlar zor alıgılıyor.
    - Garanti Belgesi Yok
  • 23-12-2009, 14:48:17
    #32
    Üyeliği durduruldu
    tv çekmiyor
    radyo çekmiyor
    hafıza kartı yok
    garanti belgesi yok
  • 23-12-2009, 21:12:12
    #33
    2.0 Mp Değil 3.0 Mp Kamerası Vardır - Kamera kesinlikle VGA
    Mp3&Mp4&Mp5 - Mp4 falan çalıştırmıyor.

    Cidden çok içim yandı parası için.
  • 16-01-2010, 12:26:18
    #34
    yazık oldu parasına...aldık geri gönderdik, teslim alındı mesajı geldi sonrasında bir şey yok. 1 haftadan beri ulaşamıyoruz.haram olsun
  • 12-02-2010, 15:03:02
    #35
    Ümit Eker - 12 Şubat Cuma Saat 14:00 'da Sinop / Gerze Savcılığından Hakkında Organize Dolandırıcılığından dolayı şikayette bulundum.

    Tepenize binmem an meselesi.