Telefon geldi ama bian pişman oldum en üst katta oturuyorum tv çekmiyor, radyo çekmiyor, garanti belgesinide yollamamışlar cuma günü gelcekmiş
bendede anycool var.radyo iyi sayılır ama tv yayını kötü idi
bide wireless nasıl.önbellek sorunu oluyor ve kaliteli değil
bende merak ediyorum bu ürünü