• 17-11-2009, 23:32:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cidden 349 TL ise nerede olduğunu pm olarak atar mısınız ?
    bizim arkadaş 2.elini 275 liraya aldı ne var bu telefonda abartılıcak bu kadar.
  • 17-11-2009, 23:36:41
    #11
    Saphyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim arkadaş 2.elini 275 liraya aldı ne var bu telefonda abartılıcak bu kadar.
    abartılacak birşey yok.349 TL'ye neredeyse gidip almayı düşünüyorum.
  • 17-11-2009, 23:45:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    isteyen istedigini almakta özgür .)

    Satıs devam ediyor.
  • 20-11-2009, 10:23:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat 380 tl düşmüştür son fiyat.
  • 30-11-2009, 12:35:32
    #14
    hayırlı satışlar
    para olsa ben alırdım ters zaman denk geldi
  • 30-11-2009, 12:48:42
    #15
    Davay davay 🌹
    iphone ile takas yapmak istersen iphone 3g 16 gb garantisi devam ediyor üstünde 500 istiyorum.
  • 30-11-2009, 13:00:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    malesef nakit takas yapmıyorum
  • 30-11-2009, 13:39:33
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    200tl.
  • 30-11-2009, 13:49:34
    #18
    Ben 1 ay önce 350 TL ye 2.elini aldım. Sıfırı 350 TL diyen arkadaş nerede olduğunu söylemesi lazım. Ona göre arkadaş da fiyatı düşürür.