Saphyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim arkadaş 2.elini 275 liraya aldı ne var bu telefonda abartılıcak bu kadar.
abartılacak birşey yok.349 TL'ye neredeyse gidip almayı düşünüyorum.