• 15-11-2009, 13:27:09
    #1
    Daha önce alamış olduğum Lcd Tv ile beraber verilen Sehpa üstü aparatı işime yaramadığı için ihtiyacı olan biri varsa vermek istiyorum..
    Beşiktaş'tan elden alabilir ..

    Kargo yapmak imkansız gibi çünkü biraz ağır ve hacimli 10-15 lira kargo tutabilir..

    Ön


    Arka
  • 15-11-2009, 13:33:45
    #2
    işime yarasa kaçırmazdım da güzel bir yardım şekli tebrik ederim başkası olsa satardı boş duracagına kullanan biri alsın
  • 15-11-2009, 13:45:51
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam bi lcd tv almayı dusunuyoruz aslında ama belkı benden daha cok ıhtıyacı olan vardır ona yardımınız dokunur ama cok ıhtıyacı olan yoksa alabılırım. bu arada davranıs ıcın tebrık ederım
  • 15-11-2009, 13:48:35
    #4
    Benim için sorun değil..
    Kim isterse kimin ihtiyacı varsa verebilirim..
    En fazla Beşiktaş merkeze taşırım Ötesi zor

    Benim tv 81 Ekran farklı ekran boyutunda işe yarar mı bilemiyorum..
  • 15-11-2009, 16:37:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Anlayışınız Çok gururlandırdı . bu devirde zor. ama bir yandanda lcd almaya gücü yeten onuda alır
  • 15-11-2009, 16:40:23
    #6
    öncelikle duyarliliginiz icin tebrik ederim. Ama her LCD tv ye olurmu bilemem bunu montaj farklilik gosterir buyuk ihtimal. Yinede herkes adina tesekkurlerimi sunuyorum size.
  • 15-11-2009, 17:00:46
    #7
    Yeehee,
    ben tv i aldığımda 2500 idi 1 sene sonra aynı tv 1500 e düştü şimdi aynı boyutta farklı markalar 800 den başlıyor
    artık tüplü tv ler neredeyse yok satılmıyor alacak adamda lcd ya da plazma alıyor her yerde vermez bu sehpayı

    ilkerbicer,
    valla dediğin gibi hepsine olur mu bilmiyorum benim tv LG
  • 15-11-2009, 17:43:24
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnanırmısınız bende bugunlerde LCD TV arıyorum ancak daha TV'yi almadan standını almak biraz abest kaçar sanırım Ama 1-2 aya kimse almazsa haber verirseniz inanılmaz bir iyilik yapmış olursunuz

    Sizin gibi düşünen pek kalmadı bu devirde tebrik ederim.
  • 15-11-2009, 17:46:01
    #9
    Bizde tv alıcaz ama ne zaman olur bilemem
    Yaptığınız şey çok iyi olmuş bence