İnanırmısınız bende bugunlerde LCD TV arıyorum ancak daha TV'yi almadan standını almak biraz abest kaçar sanırım

Ama 1-2 aya kimse almazsa haber verirseniz inanılmaz bir iyilik yapmış olursunuz
Sizin gibi düşünen pek kalmadı bu devirde tebrik ederim.