3310 Aranıyor
17
●1.028
- 24-10-2009, 21:20:22Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süper.Dedelerin falan elinde görüyorum(kendi dedeme de 3 yıl önce benim 3310u vermiştim).Telefoncularda oluyo bazen ama fiyatı fazla düşünmüşsün
- 24-10-2009, 23:35:43Üstünden araba geçti birşey olmadı gerçekten sağlam telefon da ne yapacaksın merak ettim
- 24-10-2009, 23:36:2520 TL ye 3310 Bulurum Hocam Size ekleyin : serkanbilir10@hotmail.com
